Обмін та повернення

На товари, придбані на сайті hat-dog , поширюється дія Закону України "Про захист прав споживачів" . Щоб запобігти непорозуміння, просимо Вас звернути увагу на наведений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Головна / Співпраця та опт

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

    Товар неналежної якості: несправний, має суттєві недоліки, що виключають його використання (вина компанії-виробника або компанії-постачальника);
    Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережено цілісність упаковки (пломби тощо) та розрахунковий документ.

Хто платить за пересилання товару належної та неналежної якості?

    У разі повернення або обміну товару належної якості ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
    У разі повернення або обміну товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

    Після отримання та огляду товару протягом 5 робочих днів кошти будуть повернуті на реквізити за якими здійснювалася оплата.
    Будь-які питання щодо обміну та повернення товару можна врегулювати шляхом переговорів між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто зв'язатися з менеджером будь-яким зручним для вас способом.
    Усі відносини регулюються згідно із Законом України "Про захист прав споживачів".